Monday, August 17, 2009

Dead


Mul on tunne, et ma olen surnud ja oma kirstus või midagi. Täna istusin ma jälle terve päeva kodus. Im dying here, people! Võinohh, juba surin. Igatahes jah, jälle üks do-nothing day. Hommikul ärkasin ma üles kell 8, sest päike hakkas tuppa paistma. Jess! No ja siis ma istusingi peaaegu terve päeva toas. Va. Sohviga õues ja poes . Ma maalisin ja kirjutasin ja tantsisin natuke.. Huvitav jee.. Ning õhtul ma vaatasin Jaan Tätte kontserdit. Täiega oleks tahtnud see aasta ta tuurile minna. Aga muidugi ajad ei klappinud:/

A teate xD Mina nägin midagi haiget unes! (jaa järjekordselt, aga seekord midagi tõsiselt haiget) Et jah.. oli selline unenägu, et... Ma suudlesin... .... ...

Ok . Its Crazy..


ZAC EFRONIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaah!!ewwwwwww! MIsmõttes? i think i need a brain surgery. Kes näeks midagi sellist unes??

Oh lord. Im going crazy here..

No comments:

Post a Comment