Saturday, July 4, 2009

Valuus


Oeh, mul nüüd kõik lihased haiged selle lolli hobuse pärast. Ja ma pidin sõitma kõigepealt 4 tundi Valgast Tallinna ja siis sattusin ma laulupeo keerisesse. Rongkäik oli just alanud, mis tähendas, et netu buss/tramm. Õnneks ma sain bussijaamast kesklinna suht kiiresti, nr. 2 bussiga. Aga sealt edasi... :D Siis hakkas rongkäik ja ma jäin seda vahtima, sest no midagi muud teha polnud. Ei aga tegelikult täitsa huvitav oli:P Oleks lõbusam olnud, kui mul poleks seda suurt rasket kotti kaasas, though.. Mul õnnestus isegi meie kooli koori näha:P:P Siis läksin ma bussiterminali, et 1A peale minna. See faking buss jäi tund aega hiljaks!!! :/ Kõik vingusid. Kui lõpuks bussi peale sain, siis see oli loomulikult äiesti täis ja ma pidin seisma ühe jala peal. Jess!
Aa, muide ma nägin rongkäigul seda poissi, kes Helle näidendis oma auto katki sõitis xD Ta hoidis lippu.

2 comments:

  1. haa:D ma olen ka viimase kahe päeva joomksul mingi kolme Helle etenduste inimesi näinud:D ja Hellet ka:P

    ReplyDelete
  2. hahaa! nad on vahvad onju ? xD

    ReplyDelete