Friday, July 3, 2009

Valgas3

Mats ja maaühendus. Ma käisin täna trennis jee. Ma sõitsin Fredyga ja kõik suht hoiatasid mind tema eest, et ta ei liigu jne. peaks ütlema, et tegelikkuses oli kõik vastupidi. Me olime ainukesed platsil. Poole ajast ma lihtsalt kimasin temaga. Ma pole kunagi sõitnud hobusega, kes oleks niii tuim suust. Ja ma sõitsin veel oma valjastega ka. ei muidu, kimamistele vaatamata, oli ta vahepeal täitsa hea. Paar korda sai isegi normaalselt, ilma turbota hüpatud. Viimase kimamise ajal ma käisin alla:D xD hahahaha! Suht hale oli. Ma pole 2 aastat niimoodi kukkunud:D Kaili sai videole ka. Ei tea kas julgen seda kellelgi näidata. Igatahes nüüd on üks mu kannikas ja pool selga haiged.
Ei tea mis täna veel. Vb. õhtul välja kuhugi ja homme Tallinna tagasi. Homme on ülisitt päev reisimiseks, sest Tallinnas on mingi ühistranspordi mitteliikumispäev:D:D

PS! Ma olen hurmava näoga pildil, ärge suurelt vaadake!

No comments:

Post a Comment