Thursday, July 2, 2009

Valgas2


Niisiis, teine päev Valgas:) Hommikul me lebotsesime ja siis läksime u. kella kolmeks talli. Kikul ja Kailil oli hüppetrenn. Võinohh, Kailil oli, sest jahh.. Kikul ei läinud nii hästi. Fredy tõmbas tal kolm korda talli ära. Tgle seda vaadata oli ikka suht koom:D aganoh.. ei ole kuri, ei ole(A) Siis me tegime heina ja murinnahoidjad olid puru täis. Jess. Praegugi kõik käed ja kael kriimustusi täis. K'de koju jõudes, me jälle natuke lebotsesime, sest me olime nii väsinud, ja sõima maasikaid. Täiega head maasikad olid. Miljon korda paremad kui need mis poes müüakse. Õhtu poole läksime me poodi ja siis jalutama. Nende ema, õde ja koer ka:P tulid ka kaasa. Me jalutasime jõe ääres ja hästi ilus oli:) Muide ma hakkasin Videvikku lugema. Suht hull, minupuhul. Noh siiamaani täitsa normaalne, mitte midagi erilist.

Ma nägin täna jälle mingit haiget und:D Kõik oli vanaaeg. Ning mina, Maria ja Mariliis olime inglased. Me olime ühe katedraali ees mingisugust rongkäiku vaatamas ja kõik oli hästi tõsine, kui prantslased tungisid meie linna. Ja me ei tohtinud oma kohalt lahkuda. Õnneks oli meie sõjavägi ka seal ja and hakkasid võitlema, kuid me suht kaotasime. Prantslastel olid suurtükid aga meil mitte. Mariliisi tabas mingi patriootsuspuhang ja ta tahtis täiega võidelda. ja siis tabas teda kahurikuul kõhtu. Mariliis lihtsalt lendas :O ja suri ära noh. Ma üritasin Mariale öelda, et varja ennast, kuid ta oli mingi seniilne. Vaevu sain ta järgmise kuuli eest ära tõmmatud, kui ta võttis selle kätte ja lehvitas prantslastele. Järgmise kuuliga suri ka tema. Mina üritasin sealt põgeneda, varjudes erinevate majade taha. Kahjuks mind märkas üks prantsuse musketär, kes tulistas mind. Siis ma ärkasin üles:D
Haiged unenäod indeed...

No comments:

Post a Comment