Wednesday, July 8, 2009

Sitt ilm


Täiega kole ilm on praegu õues. Selline tunne, et koguaeg on pimedus. Tuul on ka. Ma põhimõtteliselt ei teinud täna midagi. Istusin arvutis ja kuulasin mussi ja maalisin natuke. Karoliine üritas mind Õllekale kaasa tõmmata, aga ma vist ei võtnud vedu eriti. Mariliis sõitis Valgevenesse, Maria on Viljandis, Helle maal ja eistest ei tea ma midagi, niiet jah. Eks ma ole siis mingi loner. OHOO! Mul tuli praegu joonistamisuju! Aga enne veel üks haige asi:D Täna hommikul mind äratas mu vanaisa telefoni helin. Selline tiu-tiu-tiudii jne. :D Ja ma oli nii, et ma magasin ja nägin sellist und, et ma olin kuskil ja siis pandi mingi värdjas muusika käima ja et nüüd tantsi house'i. Ja siis ma olin seal mingi midaa? eiei. Ning ärkasin üles aga see muusika käis ikka edasi. Siis ma sain aru, et see oli mu vanaisa lahe helin xD Alguses olin ikka suht segaduses. Agajahh, kedagi niikuinii ei huvita mu unenäod:D niiet ma nüüd joonistama! byeee

No comments:

Post a Comment