Sunday, July 26, 2009

:P


Can't wait for tomorrow:P haha! Im totally excited praegu:D Täna ma pakkisin.. no ma ei oska pakkida. Õnneks seekord suutsin ennast ohjeldada ja mitte nii palju mõttetuid asju kaasa võtta. Ja need asjad mis ma kaasa võtsin on kõik vajalikud ka. Nups muidugi vaatas vahepeal kahtlevalt aga its okay:D ta on alati selline kui ma pakin. Talle lihtsalt ei mahu pähe, et mul on kõike neid asju vaja. Aga on! Tegelikult vb. võtsin liiga väha kaasa pigem:O Mis siis kui mul tekib tahtmine õhtul jalutama minna? No shoes..:( no dress (tglt see oli nüüd nali, aga ikkagi!) Mul ei olegi tavalisi riideid kaasas:D Mingid teksased ja T-särk jah..
Homme peab täiega vara ärkama, see on nõme:/ Rong läheb 10 min. enne kaheksat! OK, pohh, ma ei viitsi enam kirj.
Tsau

No comments:

Post a Comment