Tuesday, July 7, 2009

Jee!


Heii! Tore päev oli:) Kell 4 Mariliisiga linnas kokku. Ta käis just vaatamas "Inglid ja deemonid" . Ma olen ka seda näinud. Hellega. suht hea film. Parem kui Da Vinci kood. Igatahes siis me läksime ja ostsime mulle pusa ära:D!! jeeee! Täiega fännan seda. Me läksime sinna Rotermanni üleskorruse vetsu ja proovisime mu trennipükse xD. Isegi ei tea miks. Niisama. Mariliis tahtis näha. Enam ei põe nende pärast:D Pärast seda me läksime sinna mu ema töökoha taha. Sinna üles. Ja..tegime seda mida Aneth meile andis:D haha(see tundus kahtlane...väga) Vihma sadas, aga me olime puu all. Nii, siis pärast seda Kõigepoodi ja ostsime Red Bulli. See on kõige parem energiajook, ma ütlen. Jooks igapäev nohh.. Ja siis kuna vihma sadas ja mul oli kolmveerand tundi trennini, siis me läksime JJ Streedi sinna ette:D Noh, kus värav on. Vahepeal läks meist mööda Anzu ja sisi mariliis vaatas, et ta on jünger! hahah xD Aaa, ja me käristasime mu selle Adi paberkoti tükkideks, sest see oli nii läbi ligunenud:D Lõpuks me ei viitsinud enam seal passida ja me läksime sisse. Seal oli väga pingeline xD sest me kartsime katit. Aga teda õnneks ei olnud. Tralala..ja siis ma läksin trenni. Me tegime krumpingut. Jee, täiega lahe oli. Ehkki mu selg valutas sellest obeseasjast ikka veel ja siis mul oli paha..:( Trenni-Nups oli ka seal. Ja ta põletas oma jala ära. :( aww. Kõik oli väga tore, peale selle, et Vamp tegi mule jälle mingit lesbo-naeratust. Peaks tõesti ütlema, et ta seda ei teeks. See natuke õudne. Aga muud enam midagi. Praegu täiega vässu ja Nups loeb ühte raamatut, kus on juttu hipidest:D ok. See ya!

No comments:

Post a Comment