Wednesday, July 15, 2009

.


Aaaaah! Toivan just vingus nagu segane. Ta teeb seda alati kui mu ema välja läheb toast:S Aga nüüd üks hea uudis... MARILIIS ON TAGASI! Jeee! Vahepeal oli õudne. Mitte kellegagi ei olnud õhtuti rääkida ja hullusi teha. Aga nüüd..oujeeessss!!! ;D (Oi. Mu näpp on verine. Ma ei tea kuidas). Täna oli hullult palav ilm ja siis me G&D' ga läksime batuudile koos veevoolikuga ja hüppasime seal xD Ma olin pärast üleni märg.
And I got another confession to make... I watched High School Musical 3. No meil oli igav nohhhh xD Ja kui juba esimesi osasid olin näinud, eks siis tuleb kolmas ka ära vaadata. + ma vaatasin veel "White Chicks" -e , mida Paul mulle soovitas. Ja see oli heaa :D Jumala naljakas.

2 comments:

  1. ma pean ka seda filmi vaatama:D aga homme. täna väss. muide JEAAA!!XD värisege, internetimaailm! sitakad tulevad!

    ReplyDelete