Wednesday, June 17, 2009

The WTF-day


ojee. Ülilahe päev ma ütlen. Meil oli see vahva "tantsueksam". Mis te arvate kuidas läks? :D Muidugi halvasti. Võinohh, enda arust mitte aga mõnede arvates vist küll. urr fakk fakk. teate ma ei suuda seda isegi siia üles kirj. aga ma olen siin suht ärritatud. Mismõttes ma olen ülbe? mina ju päikeselaps ise:D (hoidusin vaevaga kirj. päikesepoiss, sest see ikka arnold oksmaa rada) agjahh... No mõned inimesed ajavad närvi.

Ning! :D mul praegu rullid peas x)) Suht 80.

2 comments:

  1. päikeselaps ise my ass:D kui ikka asi roughiks läheb siis ei ole siin midagi:D aga tegelt ka..as i said, siis joel on nüüdsest minu maailmas ametlikult persona non grata. and im not kidding. SEE LIHTSALT EI OLE VÕIMALIK! äkki ta mingi.. eem.. paneb sind proovile(wtf) ja vaatab, kuidas reageerid. kas tõmbad tagasi(ma ei tea millest) või siis lähed ülbeks kätte. kui esimene, on kõik ok aga kui teine siis.. siis tuleb vamp ja ajab asja korda.
    tahan ka rulle pähe või midagi:(

    ReplyDelete
  2. no ei tea:D

    vamp - miks nii palju hirmu teed?

    ReplyDelete