Monday, June 29, 2009

Külas:P

Ma käisin täna oma ankeete linnas ära viimas ja siis otsustasin minna Mariale ja Mariliisile külla nende koorilaagrise:D Vaesed nemad ma ütlen. Nad ööbivad mingis haiges Metsakoolis. Väga rõvedates tubades. Seal on selline nõme õhkkond ka:S Ja kuna ma olen seal kõrval elanud, siis ma tean, et seal käivad mingid värdjad. vist...:D Või oli see see sanatoorium... no higatahes. Keegi ei taha seal magada. Niiet M-id tulevad vist ööseks minu juurde:P Nendega käisime me Pirita jõe ääres loomaias. SEal oli ujumiskoht ja kõik oli täis venelasi. Vees suplesid kolm siga. Kes OLID SEAD! No rohkem sea moodi ei saa olla! Seda oli väga huvitav jälgida. Teaduse vaatepunktist muidugi. (:D) Veel olid seal nunnud pardipojad ja ... ONAMEES! xD Üle jõe. Silla peal tuli minig mees. Ujumispükstega. Keset silda jäi ta seisma ja võttis püksid maha a edasi nohh.. Ok, ta läks lõpuks ikkagi põõsaste taha aganohh.. rõve ikkagi:D Ojjee ma söön praegu mureleid x) Ja tä'na vb. veel M-Clubiga randa

No comments:

Post a Comment